Për më shumë se një dekadë, Chiara Ferragni ka fotografuar vazhdimisht veten me familjen dhe miqtë e saj. Për ata që nuk e njohin që nga fillimi, Ferragni e nisi karrierën e saj duke bërë selfie jashtë pasarelave të Milanos ku nuk ishte e ftuar.
Ndërsa sot, ajo numëron 30 milion ndjekës në Instagram. dhe u bë një multi-milioner duke përdorur pa pushim mediat sociale. Është një shembull shumë tipik i të ashtuquajturit marketing në mediat sociale.
Por ajo nuk është vetëm një personazh i njohur mediatik. Sot, ajo ka nënshkruar për të njëjtat marka konsumatore që dikur e përjashtuan nga shfaqjet. Ajo drejton linjën e saj të veshjeve dhe agjencinë e marketingut dixhital dhe është pjesë e bordit të grupit të produkteve të lëkurës Tod’s SpA. Dhe madje ka një seri Amazon Prime për të. Ky ndikim i ndryshoi jetën e saj është më e pakta që mund të themi.
Muajin e kaluar, Ferragni u gjobit me 1 milion euro (1.1 milion dollarë) për pretendimin e rremë në llogaritë e saj në mediat sociale se të ardhurat nga shitja e një torte pandoro të Krishtlindjeve, një variant i panettone, që mban emrin e saj do të ndihmonte një spital të Torinos për fëmijët e sëmurë. Ajo nuk e bëri kurrë.
Ngjarja me sa duket ka pasur edhe implikime ligjore. Kompania që qëndron pas promovimit të panetones, Balocco, u gjobit gjithashtu për praktikë të padrejtë tregtare. Ferragni, nga ana e saj, thuhet se ka marrë 1 milion euro për promovimin. Përveç gjobës, prokurorët e Milanos këtë javë filluan të hetojnë Ferragni-n për mashtrim të rëndë.
Por, situata e krijuar dhe jo e kufizuar në çështjen Ferragni, tregon një rënie të tërë potenciale të vetë industrisë që e katapultoi atë në krye. Industria e influencuesve ka filluar të tregojë shenja teprie pasi çdo video e dytë që shohim në burimin tonë është vetëm një reklamë. Ne i donim influencuesit sepse ata ishin autentikë dhe të afërt me ne. Njerëzit i idhullonin sepse donin njerëz të vërtetë me humor, ndershmëri dhe stil në qendër. Por ndoshta suksesi i madh i një influencuesi është në një mënyrë fatale, herët a vonë dhe rruga e qëndrueshme për t’u anuluar.
Ndoshta ka filluar të duket sikur fuqia që u kemi dhënë influencerave po ndihet më në fund e tepërt. Tani ata ndikojnë në treg në një masë të tillë që kanë kompani gjigante që investojnë më shumë nga buxheti i tyre në dhjetë sekonda ekspozim në profilin e një ndikuesi sesa fushatat e krijuara në studio me modele. Dhe ata kanë filluar ta kuptojnë këtë. Rënia e Ferragni mund të jetë fillimi.
/vizionplus.tv