Disa këshilla se si të qëndroni të lumtur në këtë kohë shqetësuese

Edhe në kohë stresi dhe ankthi, ju mund të ndërmerrni hapa proaktivë për të ngritur gjendjen shpirtërore.

Me pandeminë globale të koronavirusit që shpaloset që njerëzit të kufizohen në shtëpitë e tyre, duke u mbyllur kufijtë dhe paqëndrueshmëria ekonomike, mund të jetë e vështirë të mos ndjeheni të mbingarkuar nga gjendja e botës për momentin, raporton “BBC”, transmeton lajmi.net.

Shkenca e emocioneve është tepër e ndërlikuar, por gjithashtu është e studiuar mirë. Këtu janë disa nga këshillat kryesore që gjetëm, disa prej të cilave mund t’ju habisin.

Shmangni veten.
Është e thjeshtë të mbash mbi temën që po na streson, pavarësisht nëse kjo është shpërthimi i ri i koronavirusit, gjendja e klimës apo diçka tjetër. Por ndalimi i njerëzve nga zhurma për një ngjarje stresuese të kohëve të fundit, duke ofruar një hutim, mund të ulin presionin e gjakut përsëri në nivele normale.

Nëse meditoni, kini kujdes që mund të mos funksionojë për të gjithë.
Në raste si këto, shumë njerëz mund ta konsiderojnë të dobishëm meditimin dhe mendjen. Për disa njerëz, praktikimi i qetësisë thjesht mund të ftojë zhurmë. Mund të jetë e vështirë të mos mendoni për ngjarje stresuese kur përpiqeni të pastroni mendjen. Kjo mund të jetë arsyeja pse provat për përfitimet e mendjes dhe meditimit janë të gabuara. Për ata njerëz, një shpërqendrim më imponues se meditimi mund të jetë e nevojshme.

Kontrolloni situatën.
Se si i interpretojmë emocionet tona varet kryesisht nga mënyra se si ato janë përshtatur, me fjalë të tjera, konteksti. Kjo pjesë e kontrollit është thelbësore. Situatat stresuese shpesh janë jashtë kontrollit tonë, dhe ne krijojmë ankth dhe shqetësim kur përpiqemi të kontrollojmë atë që nuk mundemi. Përqendrimi në atë që mund të kontrollohet, nga ana tjetër, mund të ulë ndjenjat e ankthit.

Mos u mërzit për të qenë pozitiv apo i lumtur.
Kjo mund të duket antintuitive, mund të jetë një ide e keqe për të ndjekur emocione pozitive. Ndjekja aktive e lumturisë mund të çojë në efektin e kundërt, transmeton lajmi.net. Për një gjë, sa më shumë përqendrohemi te lumturia jonë, aq më pak përqendrohemi në lumturinë e njerëzve përreth nesh, gjë që është treguar se kontribuon në ndjenjat e izolimit dhe shkëputjes. Ekziston edhe një lidhje midis kërkimit të lumturisë dhe ndjenjës se koha po kalon.

Përqendrohuni te gjërat e vogla.
Mund të jetë e mençur, pra, të harxhojmë më pak kohë duke u përpjekur të bëhemi të lumtur dhe të përqendrohemi më shumë në gjërat e vogla që na bëjnë të lumtur.

Përfitimet e mbajtjes së një ditari të shkurtër janë dyfish. Kur shkruajmë, ndihmon të na kujtojmë gjërat e vogla që na sollën lumturi. Ai gjithashtu na siguron një arkiv të gjithçkaje që na ka bërë të lumtur në të kaluarën, të cilën mund t’i reflektojmë në një kohë të mëvonshme.

Pastroni.
Nëse e gjeni veten të karantizuar, shfrytëzoni këtë mundësi për të pastruar shtëpinë tuaj. Rrëmuja na e bën më të vështirë për ne që të përqendrohemi në detyra, kështu që nëse e gjeni veten duke punuar nga shtëpia, një rregullim i shpejtë mund t’ju ndihmojë të merrni punët tuaja të përfunduara.

Bilanconi konsumin tuaj në mediat sociale.
Media sociale mund të duket se është e mbushur me lajme të këqija, por për shumë është gjithashtu një mënyrë kryesore për të qëndruar të azhurnuar dhe të lidhur me miqtë dhe të dashurit. Mbajtja e telefonit tuaj nga dhoma e gjumit, ose koha vetë-imponuese pa ekran, mund t’ju ndihmojë të ekuilibroni negativitetin me përfitimet që sjell media sociale.

Dilni nga qyteti.
Nëse jetoni në një qytet, një mundësi tjetër mund të jetë ta lini atë për një kohë të shkurtër, vetëm nëse mund ta bëni këtë duke ruajtur distancën e sigurt sociale dhe mbrojtjen e shëndetit tuaj dhe të të tjerëve.

Njerëzit në qytete vuajnë nga nivele disproporcionale të çrregullimeve të humorit. Ndërkohë, pamjet e ujit dhe qiellit blu mund të zhbëjnë efektet e humorit të keq. Kështu që herën tjetër kur e shihni veten shqetësuese për botën, konsideroni të ndërmerrni disa nga këto hapa në vend që të zhurmoni, freskoni burimet tuaja në mediat sociale ose, ndoshta për disa, madje edhe duke medituar. Mos harroni, emocionet janë ato që ne krijojmë prej tyre.