Në mbarë botën, udhëtarët po grumbullohen përsëri drejt trenave dhe kërkesa po rritet në të gjithë bordin për trena me shpejtësi të lartë.
Popullsia globale gjithnjë e më e urbanizuar kërkon lëvizshmëri të mirë, brenda qyteteve dhe ndërmjet tyre. Shumë prej nesh po kërkojnë gjithashtu një alternativë të shpejtë, të besueshme dhe të qëndrueshme ndaj mjerimit të autostradave të mbipopulluara ose udhëtimeve ajrore me distanca të shkurtra. Vendet anembanë globit po investojnë miliarda dollarë në infrastrukturë të re që do të na mbajë të lëvizim në gjysmën e dytë të shekullit të 21-të.
Por trenat kanë të bëjnë më shumë sesa thjesht udhëtimin e përditshëm. Për shumë udhëtarë, udhëtimet më të mira me tren janë një destinacion më vete, një përvojë e paharrueshme që mund të variojë nga një karrocë që ofron një panoramë 360 gradë të Alpeve zvicerane deri te një “hotel mbi shina” super-luksoz siç është Venecia ikonë.
Këtu janë disa nga trenat e rinj më të mirë që do të mund të merrni në 2024:
Treni i ri super-luks i Italisë
Një vit më vonë se sa pritej, treni i ri i lavdishëm super-luksoz i Italisë “Orient Express – La Dolce Vita” do të mirëpresë pasagjerët e tij të parë diku në 2024.
Treni hiper-luksoz me 11 vagona do të shfaqë një “Bar Car” elegant me muzikë dhe lojëra live, 12 kabina luksoze të veshura me dru dhe 18 suita master të kompletuara me krevate dopio, një divan, kolltuqe dhe banjo private.
Paris-Berlin
Lidhjet midis dy kryeqyteteve më të vizituara të Evropës kanë qenë tradicionalisht mjaft të dobëta, pa trena të drejtpërdrejtë që nga vitet 1990. Megjithatë, kjo sapo ka ndryshuar me prezantimin e një treni direkt gjatë natës që operohet nga ÖBB (Hekurudhat Federale Austriake).
Nga Brukseli në Pragë, me fjetje
Me kërkesën për trena gjatë natës në Evropë që tashmë ka tejkaluar ofertën, disa startup-e ambicioze kanë zbuluar planet për të prezantuar linja të reja emocionuese.
Kooperativa Belgo-Holandeze European Sleeper doli në shina në vitin 2023 dhe do të zgjasë trenin e saj Bruksel-Berlin në Dresden dhe Pragë në maj 2024, duke siguruar një lidhje të drejtpërdrejtë shumë të nevojshme midis qyteteve në Evropën Perëndimore dhe Qendrore.
Shpejtësi e lartë për në Pompei
Më shumë se katër milionë njerëz në vit vizitojnë qytetin romak të Pompeit në Italinë jugore, i shkatërruar nga një shpërthim vullkanik në vitin 79.
Por kjo po ndryshon në vitin 2024, me një lidhje të drejtpërdrejtë javore me shpejtësi të lartë nga Roma që zgjat vetëm dy orë.
Lajmi i keq? Ai funksionon vetëm të dielave dhe festat e zgjedhura publike.
Madridi- Paris (të shpejtë)
Pavarësisht miliarda dollarëve të investuar në lidhje të reja me shpejtësi të lartë nën Pirenejtë, shërbimet hekurudhore ndërkufitare midis Spanjës dhe Francës janë aktualisht të mjerueshme me vetëm disa trena në ditë.
Kjo do të përmirësohet në vitin 2024 pasi kompanitë e trenave spanjolle dhe italiane rritin konkurrencën e tyre me TGV-të franceze, të cilat aktualisht operojnë këtë itinerar. Operatori kombëtar hekurudhor spanjoll Renfe prezantoi linja të reja nga Madridi dhe Barcelona për në Lyon/Marsejë në vitin 2023, dhe Trenitalia ka njoftuar planet për një lidhje Paris-Barcelona-Madrid në vitin 2024, duke përdorur trenat e saj Frecciarossa 249 mph.
Rreth botës në 80 ditë
Katër kontinente, 13 vende dhe shtatë trena luksoz për 80 ditë – përvoja përfundimtare për njohësit e udhëtimeve hekurudhore do të niset në fund të vitit 2024.
Kompania e specializuar e udhëtimeve Railbookers ka përpiluar një itinerar të ri monumental duke marrë në shtatë nga trenat më ikonë në botë: Rocky Mountaineer në Kanada, Belmond Royal Scotsman, Venice Simplon-Orient Express, Golden Eagle Danube Express në të gjithë Evropën Qendrore, Maharajahs’ Express në Indi, Rovos Rail në Afrikën e Jugut dhe treni më luksoz i Azisë Juglindore, Eastern & Oriental Express i saporingjallur.
Rikthimi i E&O
Një nga udhëtimet më të mëdha me tren luksoz në botë po kthehet në shina në vitin 2024 pas një hendeku katër vjeçar. Ekspresi i lavdishëm Eastern & Oriental i gjelbër dhe i artë i Belmond do të kalojë edhe një herë rrugën e tij përmes peizazheve gjithnjë në ndryshim të Malajzisë në udhëtimin e tij nga Singapori në Kuala Lumpur përpara se të vazhdojë në veri për të vizituar Langkawi dhe Penang.
Matterhorn në stilin VIP
Përvoja më e re e udhëtimit ekskluzive e Zermatt kombinon një udhëtim nostalgjik hekurudhor për të parë malin ikonik të Zvicrës me një festë me kënaqësitë e kuzhinës nga rajoni. Treni “NostalChic” i hekurudhës Gornergrat çon vetëm 22 vizitorë në javë në terminalin më të lartë hekurudhor të hapur në Evropë në 10,170 metra mbi nivelin e detit, duke shijuar pamje panoramike të jashtëzakonshme mbi Matterhorn dhe dhjetëra maja të tjera alpine.
Duke filluar me pijet dhe ushqimet zvicerane në Zermatt, përvoja gjashtë-orëshe VIP përfshin ndalesa fotografike miqësore në Insta, një ndenjëse të garantuar në dritare në një tren me rrota me dhëmbëza të viteve 1960 të restauruar bukur për në Gornergrat dhe një guidë lokale. Ka gjithashtu një vakt gustator me katër pjata, me çifte verërash në hotelin spa me katër yje Riffelhaus 1853 në Riffelalp, midis Zermatt dhe Gornergrat. E disponueshme vetëm një herë në javë, përvoja kushton 365 dollarë për person.
/vizionplus.tv