Shitjet globale të Renault arritën në 356,747 pikë në tremujorin e tretë të 2023, një rritje e konsiderueshme prej 11% krahasuar me tremujorin e tretë të 2022.
Gjatë 9 muajve të parë të vitit, Renault shiti gjithsej 1,128,885 njësi, 11% më shumë nga viti 2022, thuhet në një njoftim të kompanisë.
Renault është marka e dytë më e shitur në Evropë në vitin 2023 me një rritje prej 25% në tremujorin e tretë dhe 22% këtë vit (726,938).
Renault e kalon rritjen në kategorinë C me 36% rritje këtë vit.
Ndërkohë Renault konfirmon pozicionin e saj lider në tregun francez, si në shitjet HX, me 206,734 (+18% krahasuar me 2022), dhe në LCV me 80,422 (+12%) deri më sot.
Austral merr kryesimin në kategorinë C-SUV me 22,700 shitje.
Renault vazhdon të dominojë tregun LCV me një rritje dyshifrore të shitjeve në mbarë botën (+21%) dhe veçanërisht në Evropë (+26%). Renault është lider i kamionëve komercialë evropianë. /Telegrafi/