Ads: Merr BB VIP Falas me Premium 12 Mujore

Lifestyle

Si të zhvilloni qëndrueshmërinë në punë

Elasticiteti në punë do të ishte ai  kapacitet që na lejon të pranojmë në mënyrë fleksibël situatat ekstreme që ndodhin në mjedisin tonë të punës. Po flasim për situata që prodhojnë maja të mëdha stresi, sepse ato testojnë aftësitë tona. Nga ana tjetër, ky ankth ushqehet edhe nga një ide tjetër: ne duhet t’i kapërcejmë këto situata nëse duam të mbijetojmë në mjedisin e punës në të cilin ndodhemi.

Shpesh, shumë nga këto të ashtuquajtura situata ekstreme – të lidhura me një ndikim të fortë emocional – ndodhin në një nivel personal gjatë gjithë jetës sonë, për shembull, me vdekjen e një anëtari të ngushtë të familjes ose një miku të mirë, një ndarje në çift ose një sëmundje serioze. Megjithatë, këto situata mund të shfaqen edhe në vendin e punës, ndaj do të flisnim për elasticitetin në punë.

Në këtë kuptim, ne mund ta gjejmë veten përballë një problemi biznesi për të cilin jemi vetëm përgjegjës, falimentime të projekteve tona ose çështje gjyqësore që mund ta çojnë një sipërmarrës ose punonjës në një krizë personale. Nisur nga kjo, një kapacitet i mirë për elasticitet do të na ndihmojë të dalim nga vrima.

Si të zhvillojmë qëndrueshmërinë tonë në punë?

Në kundërshtim me besimin popullor, elasticiteti nuk është një cilësi e lindur e çdo personi. Përkundrazi, është një aftësi e ndjeshme ndaj përvojës. Në fakt, disa njerëz kanë arritur ta zhvillojnë atë duke marrë si shembull dikë të afërt me atë cilësi, por të tjerë e kanë bërë këtë duke u përballur me problemet dhe duke dhënë maksimumin kur vjen puna për t’i zgjidhur ato.

Për të zhvilluar kapacitetin tonë të qëndrueshmërisë, ne mund të ndjekim disa nga parimet e mëposhtme:

Së pari, njerëzit me elasticitet në punë janë shumë të vetëdijshëm për aftësitë e tyre dhe për atë që shkëlqejnë . Në të njëjtën kohë, ata i njohin kufizimet e tyre dhe ato fusha në të cilat nuk janë rehat. Në këtë mënyrë, ata vendosin objektiva të arritshëm dhe për t’i arritur ato përdorin burimet në mënyrë më logjike, duke deleguar ose marrë më shumë mjete përpara se të përballen me detyra që nuk i përballojnë me lehtësi.

Ata përpiqen të rrethojnë veten me njerëz me një pikëpamje pozitive. Përkundrazi, njerëzit pesimistë nuk kontribuojnë asgjë të dobishme.

Pengesat merren si një mundësi për të mësuar dhe për t’u rritur. Prandaj, duhet të kemi parasysh se rritemi vetëm përmes vështirësive.

Ata janë këmbëngulës dhe nuk dorëzohen në rastin e parë të ndryshimit sepse e dinë se suksesi kërkon përpjekje dhe këmbëngulje.

Ata janë fleksibël përballë ndryshimeve, pasi e dinë se ndryshimet dhe evolucioni janë të nevojshëm për t’u përmirësuar. Në punë, modifikimet merren me optimizëm, duke e ditur se mund të kërkojë përpjekje në fillim, por që objektivat do të jenë më të arritshme pas tejkalimit të kësaj periudhe përshtatjeje.

Si të jesh elastik në punë?

Duke ndjekur idetë e mëparshme, ne mund të zhvillojmë gradualisht qëndrueshmërinë tonë në punë. Por, përveç kësaj, ne mund të zgjerojmë karakteristikat e një personi elastik në një mënyrë më të brendshme, duke njohur veten dhe duke ndjekur këto ide:

Rritni ndërgjegjësimin për emocionet tona, veçanërisht në momentet e tensionit. Nëse i shpërfillim frikën, nuk do të mund të kemi kurrë një qëndrim pozitiv ndaj tyre.

Kontrolloni stresin dhe pasigurinë. Njerëzit elastik kanë një kapacitet më të madh për të menaxhuar këto dy koncepte që janë kaq të zakonshme në vendin e punës. Edhe pse nuk është gjithmonë aq e lehtë, ideja është që ndjenjat negative të mos na shqetësojnë së tepërmi dhe që stresi të mos zgjasë shumë apo të arrijë majat shumë të larta.

Jini fleksibël me mendimet e të tjerëve. Nëse dimë të përshtatemi me ndryshimet, siç e kemi përmendur edhe më parë, edhe nëse ato janë negative, do të ketë më pak shanse për të kaluar një kohë të keqe për shkak të tyre. Nëse së shpejti ndodh diçka e re në punë, do të shfaqen mosmarrëveshje dhe opinione. Prandaj, duke qenë në gjendje të praktikojmë dëgjimin aktiv,  do të shmangim argumentet dhe keqkuptimet.

Ki durim. Ndonjëherë, obsesioni për të marrë rezultate afatshkurtra na bën të marrim vendime të nxituara dhe ky, në punë, është armiku më i keq. Prandaj, durimi dhe aftësia për të pritur duhet të vihen në praktikë kur qëllimet afatmesme ose afatgjata mbizotërojnë mbi dëshirat aktuale. Kontrolli i impulseve është një sukses i garantuar në punën ekipore.

Në këtë artikull ne kemi përshkruar rëndësinë e elasticitetit si një variabël që ndikon në suksesin e punës. Përveç kësaj, ne kemi përshkruar disa strategji që mund të na ndihmojnë të punojmë në të. Tani na mbetet vetëm t’i praktikojmë dhe t’i përshtatim ato me nevojat tona.