Ads: Merr BB VIP Falas me Premium 12 Mujore

Lifestyle

Si t’i ndalni thashethemet në punë?

Është e zakonshme që në kohën e kafesë të ndajmë disa muhabete me kolegët e punës. Por, kur bisedat e lehta dhe të padëmshme shkojnë drejt ngjyrimeve negative, nxitëse dhe të sikletshme për personin për të cilin flitet, ju keni hyrë në terrenin e thashethemeve, i cili, në fjalët e burimeve njerëzore, është një formë sulmi dhe dhune në vendin e punës!

Nëse nuk jeni ende të sigurt se po e bëni këtë, atëherë testohuni nëpërmjet këtyre fjalive.

A gëzohet muhabeti me fatkeqësinë e të tjerëve? Po është thashetheme.

A ka një ngarkesë emocionale negative apo duket se nxit konfliktin apo negativitetin? Përsëri është thashetheme.

A e lëndon apo e dëmton atë për të cilin flitet? A do t’ia thoshit para fytyrës së këtij personi?

Flisni vazhdimisht për ngritjen dhe uljen në detyrë të dikujt tjetër. Të gjitha këto janë thashetheme.

Çfarë i bëjnë thashethemet vendit të punës?

Ju e dini se cilët janë ata — me shumë mundësi punëtorë të pakënaqur që nuk arritën diçka në mënyrën e tyre, nuk u pajtuan me ndryshimet dhe tani po mbajnë inat. Ata përhapin këtë qasje edhe tek të tjerët duke e rritur fushatën e tyre të mbushur me negativitet.

Disa pasoja negative të thashethemeve në vendin e punës përfshijnë:

Rënie graduale e besimit dhe moralit.

Produktiviteti i punës ulet sepse njerëzit janë të kapur emocionalisht në dramë si fëmijët adoleshentë. Shikoni bisedat e heshtura rreth dhomave të punonjësve të pakënaqur, ku të infektuarit nga thashethemet do të ndalen për të kuptuar ato më të fundit, duke humbur kështu kohën e çmuar në të cilën mund të bëni diçka të mirë për kompaninë.

Ankthi dhe tensioni janë të larta pasi thashethemet qarkullojnë dhe njerëzit ecin pa e ditur se çfarë është dhe çfarë nuk është fakt. Kështu dhe kolegët ndahen në grupe të ndryshme. Ka shumë punonjës punëtorë dhe të talentuar që kanë ikur nga vendi i punës për shkak të mjedisit toksik të punës.

9 hapa për të shmangur thashethemet

  1. Zbatoni politika të ‘tolerancës zero’ për thashethemet në vendin e punës. Shumë kompani mbrojnë punonjësit nga zbulimi i informacioneve të ndjeshme për të tjerët. Nëse, për shembull, një menaxher zbulon informacione konfidenciale që çojnë në thashetheme në vendin e punës për një punonjës, ai menaxher përballet me rrezikun e masave disiplinore apo edhe të largimit.
  2. Jep një shembull. Bëhuni një model i mirë për t’u ndjekur nga të tjerët dhe mos u përfshini në thashetheme. Jini të sigurt, largohuni ose ndryshoni temën kur fillojnë thashethemet. Mesazhi që po u komunikoni të tjerëve është se sjellja nuk do të tolerohet.

 

  1. Njoftoni shefin. Kini guximin të informoni shefin tuaj nëse thashethemet po rriten dhe po involvojnë shumë persona. Menaxhmenti që mbështet një mjedis të shëndetshëm pune tani duhet ta trajtojë këtë çështje në një mënyrë që përforcon dhe promovon një kulturë pozitive.
  2. Drejtojuni autorëve. Kjo do të marrë pak guxim, por ngrihuni përballë autorëve kryesorë dhe drejtojuni atyre në një dhomë ose zyrë neutrale dhe më private, në mënyrë që të tjerët të mos mund t’i dëgjojnë. Çështja nuk është një seancë goditjeje, por të demonstrosh me takt me shembuj specifikë se si sjellja e kolegut tuaj po ndikon dhe po pengon punën.
  3. Nëse jeni menaxher, takoheni me ekipin tuaj. Sillni temën e thashethemeve në një takim të stafit për të edukuar ekipin tuaj për pasojat e tij negative.
  4. Inkurajoni thashethemet pozitive. Ana e kundërt e thashethemeve negative është krijimi i një kulture ku njerëzit ndajnë histori pozitive për punën, klientët dhe kulturën. Mendoni për shembuj ku bashkëmoshatarët dhe shefat mund t’i komunikojnë njëri-tjetrit atë për të cilën ndihen krenarë në punë. Një shembull do të ishte një punonjës që shkon më lart dhe përtej në shërbimin e një klienti, pastaj menaxhmenti që ndan historinë në të gjithë kompaninë dhe përmes mediave sociale për të rritur vlerën e tij. Filloni kafetë e mëngjesit me thashetheme pozitive dhe përforconi vlerat kulturore dhe sjelljet kryesore që dëshironi përmes rrëfimit.
  5. Injoroni thashethemet. Kur dëgjoni vazhdimisht thashetheme, mënyra juaj e reagimit është të jeni të zënë dhe të preokupuar me punën tuaj (siç duhet të jeni), kështu që nuk jeni në dispozicion për të dëgjuar. Mos iu bashkoni njerëzve që duan të rrisin rrjetin e atyre që merren me thashetheme.
  6. Kthejeni përsëri në thashethemet me një gjë pozitive për të thënë. Largoni thashethemet negative me të kundërtën, duke thënë diçka freskuese pozitive që ju e perceptoni si të vërtetë dhe të drejtë – ana tjetër e medaljes.
  7. Mbajeni jetën private private. Nëse nuk keni siguri absolute se mund t’i besoni një kolegu, rregulli i përgjithshëm është i qartë dhe i thjeshtë: Mos i besoni informacionet personale askujt në punë që do të jenë ushqim për thashetheme. Një gjë e ke të garantuar: Nëse i gjeni duke bërë thashetheme për të tjerët, mund të vini bast se edhe ata do të bëjnë thashetheme për ju. Mos u jepni municion për ta bërë këtë./AkademiPune/